De ce o sală de așteptare aglomerată nu este un semn bun pentru cabinetul dumneavoastră?

sala asteptare cabinet medical

Sănătatea este pe primul loc. Cu toate acestea, mulți dintre pacienți sunt îngroziți atunci când trebuie să-și facă o programare pentru a-și rezolva o problemă medicală. De ce? Pentru că experiențele anterioare sau cele auzite de la apropiați îi determină să anticipeze o zi pierdută într-o sală de așteptare aglomerată, plină cu alți pacienți nerăbdători și frustrați. În acest punct, oricare ar fi problema lor medicală, aceasta este amplificată de durerea unei așteptări îndelungate.

Ne-am confruntat cu toții cu modul în care funcționează adesea serviciile de îngrijire medicală. După timpul îndelungat de așteptare la telefon, reușim în sfârșit să ne facem o programare. Odată ce ne este comunicată o oră foarte specifică la care trebuie să onorăm programarea, ajungem într-un final să constatăm că mai avem încă de așteptat. Mai frustrant decât atât este faptul că nu știm de ce și cât de sus ne aflăm pe lista de așteptare, în timp ce medicul este copleșit de numărul pacienților pe ordinea de zi.

sfaturi cabinet medical De cealaltă parte a baricadei, pare conventional acceptat ca cel care are nevoie de un serviciu să fie dispus să aștepte ca persoana care îi furnizează acest serviciu să fie disponibilă. Aceasta este probabil cea mai dăunătoare abordare în relația cu clienții, indiferent de domeniul de activitate. Ea denotă faptul că într-o situație de stabilitate, business-urile au uitat că au nevoie de clienți pentru a supraviețui.

Un cabinet care-și lasă întotdeauna pacienții să aștepte denotă că focusul principal al afacerii este maximizarea profitului, sub orice formă. Supraîncărcarea orarului de programări, încurajarea vizitelor prelungite sau recomandarea procedurilor neplanificate sunt practici des întâlnite în astfel de cabinet, orientate spre creșterea veniturilor zilei. Mesajul pe care îl transmit acest tip de business-uri pacienților este că problema lor nu este considerată o prioritate și că timpul lor este mai puțin important. Să nu mai vorbim de lipsa de respect și modul în care un astfel de tratament afectează interacțiunea dintre pacient și medic dar și calitatea serviciilor oferite.

Mai mulți pacienți înseamnă mai mulți bani, însă cabinetele trebuie să fie pregătite pentru a face față fluxului de pacienți de asemenea manieră încât clienții și implicit logevitatea afacerii să nu aibă de suferit.

Iată două sfaturi pe care trebuie să le ai în vedere pentru a-ți desfășura activitatea în condiții profitabile pentru cabinetul tău, chiar și în cazul unui program supra-încărcat:

  1. Adoptă o soluție administrativă eficientă

Găsește o metodă de management al pacienților mai productivă decât clasica agenda, care nu îți mai servește în condițiile unui program atât de încărcat și greu de urmărit.

Cabinetul tău are nevoie de o soluție prin care să fluidizezi ritmul de muncă, fără a-ți îngreuna activitatea cu sarcini administrative suplimentare. Cu ajutorul unei platforme digitale de management, îți vei putea asigura alocarea corespunzătoare de timp pentru fiecare programare și vei avea în mod constant o viziune clară asupra gradului de ocupare.

Adoptând o soluție de management tehnologizat vei reduce considerabil timpul de așteptare al pacienților tăi. Totodată, angajații tăi vor putea să le ofere acestora o experiență de așteptare plăcută, pentru că nu vor mai fi prea ocupați cu sarcini administrative copleșitoare.

  1. Comunică deschis cu pacienții tăi

Asigură-te că pacienții tăi beneficiază de un serviciu de informare constant. Aceștia trebuie să fie întâmpinați de un asistent care să le dea toate detaliile legate de programarea lor, posibile întârzieri și estimarea duratei acestora. Pacienții tăi vor fi mai dispuși să aștepte atunci când este atribuit un interval de timp de așteptare sau când le este comunicat motivul întârzierii decât atunci când așteptarea vine ca o surpriză neplăcută.

Cabinetele au nevoie de un management eficient pentru a asigura livrarea unor servicii de îngrijire de calitate și a se ridica astfel la nivelul așteptării pacienților. E important să te asiguri că aceștia nu așteaptă ore interminabile pentru a beneficia de serviciile pe care le oferi. Modul în care pacienții aleg serviciile medicale este bazat de multe ori pe recomandări. Așadar nu riști să pierzi doar pacienții nemulțumiți ci și recomandarea acestora. În timp astfel de practici pot transforma un cabinet supra-aglomerat, într-o sală de așteptare goală.

By | 2020-03-31T12:54:55+03:00 februarie 10th, 2016|Educativ|0 Comments
UA-48482636-5