Ce își doresc clienții de la salonul tău de înfrumusețare?

salon infrumusetare
Industria Beauty este un domeniu aflat într-o continuă dezvoltare. Se deschid saloane noi de înfrumusețare parcă peste noapte iar asta îl face și un sector de servicii extrem de competitiv. Pe o piață în care lupta crâncenă se dă între cei mai buni stiliști, cele mai profi produse sau prețul cel mai mic, nu toți reușesc să supraviețuiască. Unii își închid porțile poate prea devreme, înainte să reușească să devină nume sonore în rândul clienților.

La polul opus, multe saloane care nu sunt privilegiate  – poate zona de amplasare nu este una prea bună sau nu beneficiază de dotări ultra sofisticate și moderne – reușesc totuși să atragă și să își fidelizeze clientela cu succes. Afacerea funcționează atât de bine, încât zilnic îi calcă pragul zeci de oameni iar angajații abia mai reușesc să onoreze toate solicitările clienților dintr-o agendă de programări arhiplină.

Te vei întreba, desigur, care este secretul succesului unei astfel de afaceri și ce-i lipsește salonului tău pentru a atinge această performanță?
Ei bine, răspunsul este cel pe care-l vei da tu întrebării următoare: Ce vor clienții de la salonul tău?

De fapt, i-ai întrebat asta vreodată?

Crezi sau nu, când vine vorba de afaceri din lumea frumuseții, clienții sunt cei care dictează trendurile, paleta de servicii generatoare de profit și implicit, succesul business-urilor care activează în domeniu. Așadar, un salon de înfrumusețare care se impune pe piață este cel care acționează conform dorințelor clienților săi și se bucură astfel de recunoașterea acestora.

Ne-am gândit să îți dăm o mână de ajutor pentru început, așa că am întrebat câțiva iubitori de frumusețe, care apelează constant la serviciile saloanelor de beauty, ce își doresc de la un astfel de business. 

hairstylist si client

„Motivul pentru care am rămas fidelă hairstilistei mele este faptul că după prima vizită la salon, m-am întors și i-am spus că vreau să mă tundă exact la fel ca data trecută. Deși trecuseră câteva săptămâni în care probabil a mai tuns câteva zeci de cliente, mi-a zâmbit, și-a scos telefonul din buzunar pe care avea salvată o fotografie și mi-a făcut aceeași coafură. Acela a fost momentul în care m-am îndrăgostit! Cred că asta e ceea ce caută majoritatea oamenilor atunci când merg la un salon: pe cineva pentru care experiența și mulțumirea clientului este mai importantă decât banii lui.” – Ioana B.

„Ce-mi doresc de la un salon? Profesionalism – cred că acesta ar fi cuvântul cel mai potrivit. Și când spun profesionalism, nu mă refer doar la tehnică sau la produsele pe care le folosesc. Pentru mine, o dovadă de profesionalism e chiar și atunci când îmi este refuzată o programare dacă orarul salonului e prea încărcat, decât să mă aleg cu o sedință de beauty pe fugă și un rezultat care nu mă mulțumește… pentru care am plătit la fel de mulți bani.” – Claudia M.

client salon de infrumusetare

„Pentru noi bărbații cred că e mai simplu pentru că nu punem accentul atât de mult pe chestiuni ce țin de înfrumusețare. Eu unul țin la aspectul meu, dar nu investesc atât de mult timp și energie în asta. Deci cred că ceea ce îmi doresc cel mai mult de la un salon e să nu pierd prea mult timp acolo. Să mi se respecte ora programării și să am parte de amabilitate din partea staff-ului. Asta contează pentru mine.” – Alex M.

„Cel mai mult mă aștept să mi se respecte timpul. Mi s-a întâmplat de foarte multe ori să merg la salon și stilistul meu să se oprească din 5 în 5 minute să răspundă la telefon, să-și răsfoiască agenda sau să-și noteze programări, asta după ce deja am așteptat mai mult decât trebuia până să ajung pe scaun, pentru că mi-a fost decalată programarea.” – Iulia I.

„Mai mult interes. Mă aștept ca atunci când merg la salon pentru o coafură nouă, cel care o face să muncească cu interes și să își dorească rezultatul pe care mi-l doresc și eu. O tunsoare, un machiaj sau o manichiură sunt pentru mine mai mult de atât, sunt o schimbare pe care o port cu mine și care mă reprezintă. Ar trebui să fie la fel și pentru cei care prestează aceste servicii. Atunci când ies dintr-un salon cu o tunsoare nouă, ea îl reprezintă pe cel care mi-a făcut-o și ar trebui să fie în interesul lui să iasă cât mai bine. Cred că asta e cea mai bună reclamă pe care și-o poate face.” – Alina M.

Sperăm ca răspunsurile lor să-ți fie de folos și să te inspire să descoperi și tu dorințele clienților tăi și să le îndeplinești!

Pentru că succesul afacerii tale se măsoară în numărul de clienți mulțumiți!

By | 2017-06-14T17:27:44+03:00 martie 31st, 2016|Educativ|0 Comments
UA-48482636-5