Răsfăț pentru clientele salonului tău de la A la Z

programări calendis salon infrumusetare

Industria frumuseții este o arie de business care în ultimii ani a devenit din ce în ce mai prosperă, în ciuda stării economice a pieței. Afacerile care vând momente de răsfăț au de a face cu o concurență acerbă pentru a le câștiga inima iubitoarelor de frumusețe. Acesta este și motivul pentru care la fel cum din ce în ce mai multe saloane își deschid porțile și își îmbie clientele cu oferte atrăgătoare, altele nu reușesc să supraviețuiască.

Dorința de afirmare sau înclinațiile înspre arta înfrumusețării nu mai sunt suficiente pentru a clădi și menține o afacere în acest domeniu. Pe măsură ce piața devine mai competitivă, clientele devin mai pretențioase și mai greu de reținut. Așadar, pentru a reuși să se mențină în preferințele clientelor care au atât de multe alternative la îndemână, centrele de înfrumusețare trebuie să fie pregătite să ofere răsfăț de la A la Z celor care le calcă pragul.

cosmetice salon infrumusetare

Promovarea pe care ți-o face o clientă mulțumită este întotdeauna cea mai bună reclamă pentru afacerea ta. Iată câteva lucruri pe care trebuie să le incluzi în strategia afacerii tale dacă îți dorești ca salonul tău să capete notorietate în rândul cumpărătoarelor de momente de răsfăț:

1. Scade prețul doar până la nivelul la care poți garanta aceeași calitate a serviciilor

Nivelul prețurilor este componenta la care apelează cel mai frecvent managerii de saloane în dorința de a atrage cât mai mulți clienți. Deseori însă, un preț mai mic nu mai poate acoperi costurile sau nu mai permite ofertarea unor servicii în condiții de profitabilitate. Tot astfel intervine și tendința ca odată cu prețul și calitatea oferită să scadă. Notorietatea salonului tău nu este dată de prețul oferit, ci de calitatea serviciilor iar pierderea calității poate însemna pierderea afacerii întrutotul.

2. Fii întotdeauna în pas cu schimbările industriei în care îți desfășori activitatea

Investițiile în aparatură de ultimă oră sau cea mai bună gamă de produse pot părea adesea inutile sau greu de acoperit. Îți vei recupera banii în scurt timp dacă le oferi clientelor tale tot ce e mai bun, pentru că acesta va fi întocmai motivul pentru care te vor alege de fiecare dată.

Pe de altă parte, trebuie să te asiguri că ești tot timpul la curent cu trendurile industriei și că ești capabil să te adaptezi la acestea. Iubitoarele de frumusețe sunt cunoscătoare ale tendințelor iar dacă nu le vei putea satisface cerințele la standardele moderne dorite, nu vor ezita să te înlocuiască.

3. Ține cont de oamenii pe care îi angajezi pentru că aceștia sunt cartea ta de vizită în relația cu clientele salonului

Atunci când angajezi personal pentru afacerea ta trebuie să ai în vedere nu doar talentul și specializarea acestuia, ci și abilitățile de comunicare și relaționare. Fiecare angajat este o interfață a afacerii tale. Pentru ca salonul tău să prospere, modul în care angajații tăi își desfășoară activitatea și maniera în care relaționează cu clientele trebuie să fie impecabile.

4. Asigură-te că îți gestionezi timpul în mod eficient și scapă de povara unei agende haotice

Situațiile neplăcute în care îți lași clientele să aștepte din cauza decalărilor de programări își pun amprenta asupra imaginii tale și a succesului pe termen lung în această breaslă. Experiența pe care trebuie să o oferi clientelor tale trebuie să fie întotdeauna la nivelul așteptărilor: de obicei femeile care apelează la serviciile unui salon își doresc un moment de relaxare și răsfăț, nu o așteptare îndelungată și frustrantă.

De multe ori, situațiile de supra-aglomerare nu sunt gestionate corespunzător iar clientele se aleg cu un rezultat nemulțumitor, realizat în grabă. De aceea, este important să ai la îndemână un instrument care să te ajute să faci diferența între serviciile pe care le oferi, să aloci timpul corespunzător fiecărei programări și să ai în permanență o viziune completă a duratei fiecărui serviciu în parte.

Aplicând aceste principii în activitatea zilnică a salonului tău, le vei putea oferi clientelor tale o experiență plăcută de înfrumusețare și răsfăț de la A la Z pentru care cu siguranță se vor mai întoarce!

 

By | 2017-06-14T17:36:01+03:00 martie 11th, 2016|Educativ|0 Comments
UA-48482636-5