Calendis: Feedback-ul clienților noștri – 3 motive pentru care contează!

calendis programari rapide

În orice afacere, clienții sunt una dintre cele mai importante resurse de dezvoltare, asta dacă știm să o valorificăm la potențialul ei maxim.
Atunci când reușim să transformăm relația de natură pur tranzacțională într-o legătură strânsă cu clienții noștri, de pe urma căreia beneficiază ambele părți, creștem substanțial șansele de reușită ale afacerii noastre.
Din ecuația acestei relații nu trebuie să lipsească feedback-ul constant din partea celor cărora le vindem produsele sau serviciile noastre.

Feedback-ul clienților Calendis este și a fost dintotdeauna extrem de important pentru noi. Credem cu tărie în relațiile pe care le-am construit de la lansarea produsului și vedem în feedback-ul venit din partea clienților noștri noi modalități prin care îi putem ajuta pe aceștia în afacerea lor dar și noi oportunități de dezvoltare ale afacerii Calendis.

Iată 3 motive pentru care considerăm feedback-ul clienților noștri extrem de prețios:

    1. Feedback-ul clienților este extrem de util pe tot parcursul procesului de dezvoltare al unui produs cu care dorim să ieșim pe piață. De ce? Pentru că ne oferă siguranța că produsul final este ceva care rezolvă o problemă sau îndeplinește o nevoie pe care clienții noștri o resimt. De fapt, doar ascultându-ne clienții putem avea garanția că oferim un produs sau serviciu pe care aceștia vor să îl cumpere.

 

    1. Feedback-ul clienților funcționează și ca un ghid care ne ajută să îmbunătățim experiența clienților noștri iar acesta este unul dintre principalele motive pentru care trebuie să îl cerem.Dacă dorim să atragem clienți noi înspre afacerea noastră dar și să îi păstrăm pe cei existenți pentru un timp îndelungat, experiența pe care le-o oferim acestora trebuie să fie întrutotul compatibilă cu dorințele lor.
      Și cum altfel putem afla ce își doresc clienții noștri decât întrebându-i?

 

  1. Un alt aspect în privința căruia feedback-ul clienților ne este de mare folos este determinarea gradului de satisfacție al acestora. Nu vom putea niciodată să intuim dacă clienții noștri sunt fericiți sau mulțumiți de ceea ce le oferim iar asta s-ar putea să ne coste pierderea lor. Atunci când relația cu clienții noștri este una de încredere și suport reciproc, ne putem baza pe feedback-ul lor direct pentru a determina dacă aceștia sunt fericiți cu produsul sau serviciul pe care îl oferim.

Chestionarele de feedback sunt un instrument foarte bun prin care putem colecta date relevante despre clienții noștri și modul în care produsele noastre se pliază nevoilor acestora. Le-am aplicat și noi clienților noștri și dorim să împărtășim câteva dintre răspunsurile obținute!

 

Această prezentare necesită JavaScript.

 

By | 2017-06-14T17:09:51+00:00 iunie 13th, 2016|Noutăți|0 Comments
UA-48482636-4