Aproape un sfert dintre programări se fac în afara programului de lucru

31.000 de utilizatori și-au făcut programări online

31.000 de utilizatori și-au făcut programări la servicii din domeniile beauty, sport, medical, spa și veterinar pe parcursul ultimului an, prin platforma Calendis.

Aceste informații ilustrează anumite comportamante ale utilizatorilor, informații care pot ajuta businessurile să ia cele mai bune decizii în relația cu clienții lor

  • Orele în care utilizatorii își fac cele mai multe programări sunt în intervalul 10-13.
  • O treime din totalul programărilor sunt făcute în acest interval
  • Aproape un sfert dintre programări sunt făcute în afara orelor de program (9-18). E nevoie ca un business să permită interacțiunea și în afara orelor de program altfel riscă să piardă o parte importantă din clientelă.

Câteva probleme legate de rezervările „clasice”

Rezervările telefonice au un mare dezavantaj deoarece ocupă timpul ambelor părți, atât al clientulului cât și al recepției. De asemenea e imposibil să ai toate opțiunile legate de servicii  în față pentru a le compara. În plus recepția poate fi angajată într-o altă convorbire, acest lucru crescând timpul mediu pentru realizarea unei programări telefonice până aproape de 10 minute.

O recepție ocupată la telefon nu poate acorda atenție clienților care au sosit deja și astfel clienții pot avea o experiență nesatisfăcătoare.

Întârzierile și programările ratate sunt o problemă pentru businessuri pentru că pot genera decalări în program și pierderi financiare. De asemenea pentru clienții serviciilor medicale, care urmează tratamente recurente, ratarea unei programări poate avea consecințe asupra stării de sănătate. Reamintirea telefonică necesită timp suplimentar din partea recepției deja solicitate de rezervări și clienții care se află în sediu.

Utilizatorii Calendis și businessurile câștigă timp prin programările online

Timpul petrecut pentru realizarea unei programări online prin calendis.ro sau prin aplicația mobilă Calendis, disponibilă pe AppStore și Google Play, este de sub 2 minute.

Sistemul automat de notificări poate scădea numărul programărilor ratate cu cel puțin 50%. Notificarea prin SMS și email trimisă instantaneu îndeplinește perfect acest rol și, în plus, eliberează recepția astfel încât să poată să acorde întreaga atenție clienților din sediul businessului.

Utilizatorii Calendis au la dispoziție serviciile preferate sau servicii noi la care se pot programa cu ușurință prin aplicația mobilă Calendis sau pe platforma calendis.ro. În urma programării la un anumit serviciu, ei primesc o notificare pe email și SMS pentru a-și reaminti cu ușurință. Utilizatorii Calendis pot vedea costurile serviciilor și pot vizualiza programările lor într-un singur loc.

Businessurile care folosesc Calendis Business au următoarele avantaje:

  • Au toate informațiile referitoare la clienți centralizate într-o singură bază de date.
  • Au un sistem automat de notificări SMS și email pentru clienții lor pentru a le reaminti de programare sau pentru a-i anunța dacă o programare se schimbă sau se anulează.

Prin platforma Calendis ne asigurăm că utilizatorii accesează cu ușurință serviciile preferate sau servicii noi, ajutăm businessurile să mențină o relație continuă și de calitate cu clienții lor și să evite pierderile cauzate de programările ratate.

By | 2018-08-22T15:58:50+00:00 iulie 30th, 2018|Noutăți|0 Comments
UA-48482636-5