Managementul sălii de fitness: Cum crești numărul clienților care își reînnoiesc abonamentul lunar

presa sala fitness

Reînnoirea abonamentelor sau a cardurilor de membrii este un indicator al fidelizării clienților pentru business-urile din industria fitness. Pentru managerii sălilor de sport, acesta este poate cel mai relevant semn al unei dezvoltări profitabile a afacerii dar și una dintre cele mai mari preocupări atunci când valoarea lui nu pare să crească de la o lună la alta.

Mulți manageri susțin faptul că veniturile încasate din abonamentele lunare ale clienților sunt o sursă vitală pentru afacerea lor.

Structura de membership este cea care dictează până la urmă profitul constant al afacerii iar atunci când creșterea lui întârzie să apară, e momentul să faci o analiză completă a activității tale.

Fără îndoială ai deja o idee despre ceea ce faci bine și ce poate fi îmbunătățit, dar nu știi încă neapărat direcția pe care trebuie să o urmezi în continuare iar eforturile de a atrage clienții înspre sala ta de fitness sunt costisitoare și nu par să merite.

O strategie mai clară însă te poate ajuta să reduci costurile de promovare a afacerii tale și de atragere de noi clienți și te poate ajuta să crești numărul membrilor care frecventează constant sala ta de sport.

management sala fitness

Reînnoiește relații, nu doar abonamente!

Nu lăsa numerele să-ți distragă atenția! Când vine vorba de managementul unei săli de fitness, totul se rezumă la relații. Clienții care solicită serviciile unui astfel de business caută o experiență de formare pozitivă și un mediu prietenos în care se pot bucura de toate beneficiile unui program de fitness.

Se vorbește atât de mult despre această experiență pentru care clienții sunt dispuși să plătească. Ce anume înseamnă această experiență și cum o poți construi în favoarea afacerii tale?

Dacă crezi că pentru tine experiența se rezumă la a oferi un serviciu contra unui cost, te înșeli! Gândește-te la cât de multe alte business-uri oferă aceleași servicii, poate chiar la prețuri mai mici. Așadar, sarcina care îți revine este de a-ți asculta clienții, de a le înțelege nevoile și de a te asigura că ești pregătit să le îndeplinești.

abonament sala fitness

Răsplătește fidelitatea!

Banii nu sunt principala problemă! Amintește-ți că toți cei care ți-au călcat pragul au fost deja dispuși să plătească suma cerută pentru serviciile tale. Desigur, e important ca din când în când să te folosești și de motivația financiară.

Multe săli de fitness practică politica de discount doar pentru primele luni iar apoi își constrâng clienții să plătească mai mult, pentru aceleași beneficii. Include în strategia ta de monetizare un discount pentru fidelizare pe care să îl oferi după o anumită perioadă de frecventare. În acest fel îți motivezi clienții să rămână mai mult și îi răsplătești pentru fidelitate!

calendis management sala fitness

Pune întrebările potrivite la momentul potrivit!

Te vei întreba așadar de ce te părăsesc după câteva luni. Ei bine, răspunsul ți-l pot oferi chiar ei!

Atunci când anumiți clienți cer anularea abonamentul lunar sau pur și simplu nu îl reînnoiesc, e important să răspunzi proactiv acestor solicitări. E simplu! Întreabă-i de ce pleacă! Dar asigură-te că faci asta pe un ton prietenos, că ești receptiv la răspunsurile lor și încearcă chiar să găsești o soluție care i-ar putea aduce înapoi. S-ar putea să nu reușești să îi convingi pe toți cei care sunt hotărâți să plece, dar îi vei mulțumi pe cei care au rămas!

În acest fel, vei reuși să construiești relații bazate pe feedback care să-ți permită să îmbunătățești acea experiență pe care clienții tăi și-o doresc.

By | 2017-06-14T17:17:37+03:00 mai 12th, 2016|Educativ|0 Comments
UA-48482636-5