Timpul înseamnă bani. Cât de mult pierzi din cauza lipsei de organizare?

timpul bani business

„Timpul înseamnă bani!” – O expresie pe care cu siguranță ai auzit-o de nenumărate ori și care se dovedește a fi cât se poate de validă.

Timpul este poate cea mai costisitoare resursă atunci când vorbim de afaceri iar asta o știu cel mai bine managerii, cu care ceasul pare necruțător. Asta pentru că, dincolo de povara gestionării propriului program supraîncărcat, ei sunt responsabili și pentru administrarea de manieră productivă a timpului angajaților lor.

Activitățile organizatorice neproductive și consumatoare de timp sunt un lux pe care nu ți-l poți permite iar de cele mai multe ori prețul pe care îl plătim pentru timpul pierdut nu este unul neglijabil.

Dacă îți dorești să fii un manager de succes, aceasta este prima lecție pe care trebuie să o reții! Organizarea riguroasă și managementul corespunzător al timpului sunt cele mai importante atuuri pe care un manager trebuie să și le însușească. În lipsa acestor două caracteristici, afacerea lui poate fi predestinată eșecului.

Te-ai gândit vreodată cât de mult pierzi din cauza lipsei de organizare? Dacă răspunsul este „nu”, a venit momentul să iei în calcul o analiză completă asupra investițiilor de timp. Compară activitățile profitabile pe care le desfășori cu obiceiurile consumatoare de timp neproductive și ai să descoperi ce ajustări sunt necesare pentru ca business-ul tău să prospere.

Începe cu un simplu exercițiu! Înlocuiește semnificația unei ore din activitatea ta cu banii pe care îi poți produce în acea oră. Înmulțește rezultatul cu numărul de ore de muncă zilnice. Repetă acest exercițiu pentru fiecare dintre angajații tăi și numărul de ore pe care ei le desfășoară la locul de muncă.

timpul bani angajati business

Multiplică rezultatul conform numărului de zile lucrătoare ale lunii. Acum fă o comparație a sumei rezultate în urma acestui exercițiu și valoarea reală care intră în contul afacerii tale în fiecare zi.

calendis business succes

Acum ar trebui să ai o viziune clară referitoare la cât de prețios este timpul tău și la suma care nu ajunge niciodată în buzunarele afacerii tale din cauza metodelor ineficiente de management al timpului pe care le folosești. Dacă atunci când atribui valoare monetară timpului tău și al angajaților tăi obții un rezultat care nu te mulțumește, e momentul să iei măsuri!

Prima măsură pe care ți-o recomandăm cu încredere ar fi adoptarea unui sistem de organizare care să facă acest exercițiu în permanență în locul tău. Până și realizarea aceastor calcule și evaluări ale orelor de muncă și a rezultatelor financiare obținute reprezintă o activitate care îți consumă timp prețios. Iar timpul înseamnă bani!

Iată alți 3 pași cruciali pe care ar trebui să-i urmezi pentru a-ți organiza timpul în mod profitabil:

  1. Definește-ți obiectivele

Trebuie să înțelegi că timpul tău și al angajaților tăi este limitat și să îl aloci corespunzător activităților care te duc cât mai aproape de îndeplinirea obiectivelor tale. Desigur, scopul primordial al oricărei afaceri este obținerea de profit, însă nu există o singură metodă sigură de a face asta. Așadar, stabilește ce ești dispus să faci pentru a obține profit. Mai mult decât atât, fi realist în privința a ceea ce poți să faci.  În acest mod vei reuși să prioritizezi lucrurile importante în loc să jonglezi cu activități neproductive care îți mănâncă timpul. Atunci când descompui scopul major al activității tale în obiective măsurabile și realizabile, afacerea ta este cu un pas mai aproape de o organizare eficientă.

  1. Învață să spui „Nu!”

Cu siguranță foarte mulți manageri sunt reticenți la ideea de a refuza clienți de teama de a nu-i pierde pentru totdeauna. Să ai curajul să spui „Nu!” este însă o metodă inteligentă de management al relației cu clienții pe care trebuie să o aplici ori de câte ori programul nu-ți permite să le oferi acestora serviciile pe care le solicită. Ai putea fi surprins cât de înțelegători pot fi clienții tăi în fața unui refuz bazat pe un control clar asupra agendei, care-ți spune că este imposibil să faci față cererilor suplimentare. Dacă te gândești că înghesuind o programare în plus în program, îți vei crește profitul, greșești! Clienții tăi nu se vor mai bucura de același tratament pe care îl poți oferi într-un interval normal de timp iar asta îi va frustra. Rezultatul? Calculează-l în termenii tuturor ocaziilor în care acești clienți nu se vor mai întoarce!

  1. Tehnologizează-ți afacerea

Lasă tehnologia să lucreze pentru tine în timp ce tu lucrezi pentru succesul afacerii tale! Introducerea de soluții tehnologizate pentru activitățile organizatorice pe care trebuie să le derulezi zilnic în afacerea ta este o necesitate în managementul eficient al timpului. Tehnologia este cel mai bun prieten al managerilor zilelor noastre, care nu doar ne eficientizează munca și ne economisește timp și energie, ci ne ajută să creștem și să devenim mai buni în tot ce ne propunem să facem, sporindu-ne avatanjele competitive și imaginea pe piață.

By | 2017-06-15T11:18:18+03:00 februarie 3rd, 2016|Educativ|0 Comments
UA-48482636-5