Cunoaște Echipa Calendis! Alexandra Băban – Product Manager

echipa calendis Alexandra Baban

Poate ne-am întâlnit întâmplător, poate ai dat click pe câteva dintre reclamele noastre sau citești articolele pe care le postăm săptămânal, sau poate te numeri printre cei care folosesc deja platforma noastră.

Ne bucurăm să te cunoaștem! Noi suntem Calendis!

Calendis înseamnă, înainte de orice, un efort de echipă. Suntem o echipă pasionată, care își dorește ca acest produs să ajungă la cei care au nevoie de o mână de ajutor în activitatea lor.

De fapt, să fim sinceri, ne-am săturat să ne ratăm programările la salon, să pierdem zeci de minute la telefon atunci când avem o problemă medicală sau să ajungem la sala de sport doar pentru a constata că nu mai sunt locuri disponibile la o clasă. Ceea ce cândva era doar subiectul discuțiilor noastre de la cafeaua de dimineață, a dat naștere unui instrument complex de care suntem mândri și pe care te invităm să-l încerci. Suntem siguri că îți va fi de mare folos!

De ce suntem aici?  Pentru că am creat ceva care poate să facă diferența în viața ta: un instrument care te va ajuta să-ți faci mai mult timp pentru ceea ce contează! Și am vrea să începem prin a ne cunoaște mai bine și a-ți împărtăși ideile, provocările și planurile noastre, dar mai mult decât atât, dorim să facem primii pași înspre o colaborare transparentă. Știm cât de mult contează pentru tine relațiile pe care te poți baza și și îți mulțumim pentru votul de încredere!

Așa că a venit momentul să ne cunoaștem mai bine. Alexandra Băban, managerul de produs Calendis, e încântată de cunoștiință!

Alexandra Baban calendis

Q: Cum a început povestea Calendis?

A: Povestea Calendis a început dintr-o nevoie comună întâlnită în rândul colegilor.  Ni s-a întamplat tuturor să sune ocupat atunci când dorim să ne facem o programare la salonul preferat și să uităm să revenim cu un alt apel. Să nu mai vorbim de momentele în care realizezi că ți-ai ratat programarea la stomatolog pentru că pur și simplu nu ți-a reamintit nimeni de ea.

Pentru că suntem genul de oameni care se hrănesc cu idei noi și provocări, am zis că e momentul să ne apucăm de treabă. Ca sa rezolvăm problemele consumatorilor finali, printre care ne numărăm și noi, am început prin a îmbunătăți relația dintre business-urile bazate pe programări și clienții acestora, construind platforma pentru afaceri, urmând să o lansăm și pe cea pentru clienți în lunile care urmează.

Q: Ce înseamnă să fi product managerul unui astfel de produs?

A: Este o adevarată provocare pentru că trebuie să simt pulsul pieței în fiecare moment. Calendis este un produs nou pe piață prin care ne dorim să îmbunătățim relația dintre business-uri și clienții acestora, iar pentru a putea face asta trebuie să-i scoatem din rutina zilnica. Unii oameni sunt deschiși la schimbări, iar alții au nevoie de mai multă informare și educare în această direcție. Atâta timp cât voi reuși să îi înțeleg și pe unii și pe ceilalți, produsul este pe drumul cel bun.

Q: Ce te motivează cel mai mult în acest proiect?

A: Cel mai mult mă motivează entuziasmul echipei. În momentul în care lansăm o funcționalitate nouă și feedback-ul venit din piață este unul pozitiv, uităm de tot și ne bucurăm de faptul că am facut încă o dată o treabă bună.

Q: Care sunt cele mai mai provocări pe care le-ai întâmpinat până acum?

A: Una din cele mai mari provocări a fost validarea ideii. Acel moment în care interacționezi pentru prima dată cu potențialii utilizatori este unul foarte important, practic este momentul în care trebuie să decizi dacă mergi mai departe sau renunți la dezvoltare. O altă provocare de care mă lovesc și în ziua de azi este ușurința utilizării platformei. Povestim tot timpul cu utilizatorii pentru a descoperi unde întampină probleme la utilizarea ei, pentru a le putea remedia.

Q: Dar cele mai mari satisfacții?

A: Satisfacția cea mai mare este atunci când un utilizator mă sună sau îmi scrie un e-mail în care îmi spune că i-am schimbat în bine modul de lucru sau că angajații lui sunt mai productivi și cel mai important: relația pe care o are cu clienții este mai puternică, transformându-i astfel mult mai ușor în clienți fideli.

Q: De ce antreprenorii ar trebui să aleagă Calendis?

A: Tind să cred că depinde de la un antreprenor la altul: unii o să-l aleagă pentru a minimiza timpul care se pierde la recepție cu programările, care poate fi folosit mult mai bine pentru a întâmpina clienții și a se asigura că aceștia au parte de o experiență pozitivă completă, alții îl vor considera o metodă eficientă de a-și crește veniturile.

Q: Nicio industrie nu este lipsită de riscuri. Care crezi că este cel mai mare risc în afacerea Calendis?

A: Riscul cel mai mare este pierderea focusului. Ni s-a întâmplat să ni se ceară să construim în cadrul platformei funcționalități care să ajute afacerile să iși gestioneze mai bine stocul de exemplu. Momentan focusul nostru este creșterea productivității și îmbunătățirea relației cu clienții.

Q: Cum lucrează echipa Calendis? Care este dinamica?

A: Echipa este formată din oameni tehnici, oameni de produs, suport, marketing, vânzări și testare. Avem întâlniri zilnice de maxim 15 minute, în care fiecare comunică statusul părții pe care lucrează iar o dată pe săptămână, avem o întâlnire cu toți membrii echipei pentru a ne asigura că atât oamenii de marketing cât și cei de vânzări au aceeasi viziune ca și cei tehnici sau de produs.

Q: Ce crezi că ar putea garanta succesul Calendis?

A: Succesul Calendis este garantat de faptul că nu mai există niciun produs asemănător și cu aceeași strategie de dezvoltare pe piața românească actuală. Trebuie doar să facem tot ce ne stă în putință să ne ținem utilizatorii cât mai aproape, pentru a le înțelege nevoile și a-i putea ajuta.

Q: Unde vezi Calendis peste 5 ani?

A: Ne dorim ca peste câțiva ani să fim prezenți și în alte regiuni ale Europei iar în momentul în care intri în orice salon, cabinet medical sau stomatologic, să auzi cuvântul Calendis măcar o dată.

 

By | 2017-06-15T11:44:52+03:00 ianuarie 14th, 2016|Echipa|0 Comments
UA-48482636-5